Water water water - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Marije Zandstra - WaarBenJij.nu Water water water - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Marije Zandstra - WaarBenJij.nu

Water water water

Blijf op de hoogte en volg Marije

13 November 2014 | Verenigd Koninkrijk, Craigavon

Hallloooooo allemaal,

Heb al weer een heel tijd niks van me laten horen, maar nog steeds heb ik het hier geweldig naar m’n zin. De afgelopen weken zijn er niet echt spectaculaire dingen gebeurt, eigenlijk het gewone dagenlijkse leventje. Om 7 uur opstaan, 8 uur werken, lekker varen de hele dag en om 4:15 naar huis om vervolgens te eten en dan nog wat leuks doen.
Alleen afgelopen weekend was wel weer een avontuur. Op vrijdag middag begon het heel hard te regen waarbij iedereen al eerder naar huis ging, ik dus om 4:30 naar huis. Het regende als een malle, maarja mijn huisgenootje en ik wilden graag stappen die avond en niks houd ons tegen voor een avondje stappen. Wij savond vol goede moed naar een bar waar een vriendinnetje werkte. Het werd echt een fantatsische avond waarbij we helemaal niet door hadden dat het zo hard regende. Om deze fantastische avond af te sluiten had ik een slaapfeestej bij een vriendinnetje. Om daar te komen ging niet zo als normaal met de auto, we moesten zwemmen, wat echt lache gieren brullen was. Het water stond echt tot aan onze heupen .De volgende dag bleek dat we in een curfew zaten en dat iedereen vanaf 12 uur niet meer de weg op mocht, wanneer men dit wel deed zouden ze terug gestuurd worden naar huis. Het hele eiland was weer afgesloten van de buitenwereld en zo ik ook, iedereen werd daarom geadviseerd om binnen te blijven. Maar tijdens mijn avontuur op st. Maarten kon ik toch niet binnen blijven zitten, iets wat ik misschien maar 1 keer zou mee maken. Nope wij met zijn 3en op pad, maar we zaten al snel vast want het water stond vrij hoog. Opgesloten in huis niet the possibility hebben om ergens heen te gaan en ja wat doe je dan….. MONOPLY. Hele dag monopoly gespeeld van 3 tot 9 en dat was zoo leuk. Volgende was de Curfew gelukkig weer over maar nog steeds overall water, luckily konden we wel weer het huis uit om op het strand te liggen. Naast de orkaan was dit mijn tweede ‘avontuur’. Voor de rest heb ik echt heel veel zin in volgende week vrijdag want dan zie ik na bijna 3 maanden mn ouders weer een keer. Er staan al zo veel leuke dingen gepland, echt heel veel zin in

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marije

Actief sinds 31 Aug. 2014
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 2416

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn avontuur op Sint maarten

Landen bezocht: