2 fantastische weken - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Marije Zandstra - WaarBenJij.nu 2 fantastische weken - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Marije Zandstra - WaarBenJij.nu

2 fantastische weken

Blijf op de hoogte en volg Marije

08 December 2014 | Verenigd Koninkrijk, Craigavon

15 weken zit ik hier alweer en helaas nog maar 7 weken te gaan. Wat is de tijd snel voorbij gegaan, de afgelopen 2 weken zeker. Heit en mem kwamen aan op vrijdag 26 November. Was echt heel gek om na zo'n lange tijd ze niet te hebben gezien dat ze dan opeens op 'jouw' eiland staan. Meteen lekker wat gaan drinken op het strand en lekker gerelaxed, natuurlijk hadden ze een jetlag dus lagen ze vroeg in bed. Zaterdag zijn ze samen met daphne (huisgenootje) meteen mee gaan zeilen met m'n werk. Was heel gek om opeens heit en mem aanboord te hebben, maar wel echt heel leuk dat ik ze het heb kunnen laten zien wat ik hier bijna elke dag doe. Zondag lekker naar het strand geweest maar dat was toch net even iets anders dan anders. We gingen apart naar het strand dus heit en mem waren al eerder op het strand dan daph en ik. Aankomende op het strand staat erik opeens achter me. Snapte er eerst helemaal niks van, herkende hem eerst helemaal niet omdat ik hem daar totaal niet verwachte. Was echt super leuke verassing, snap echter nog steeds niet dat ik het niet wist aangezien mem nooit iets geheim kan houden. De dagen daarna waren druk maar heel leuk, we zijn naar Saba gegaan een klein nederlands eiland met de hoogste berg van het land. Natuurlijk moesten wij die weer beklimmen (1200 traptreden) en dat was een avontuur aangezien het de dagen daarvoor alleen maar had geregend, dus een grote moderpoel boven op de berg, maar het was het waard. De terug en heen reis naar Saba was ook spectaculair dat deden we namelijk met een klein vliegtuigje waar maar 21 mensen in konden en op een landingsbaan die bekent staat om de kortste landingsbaan van de wereld. De dag daarna hebben we een eilanden tour gedaan, waar we een dag lang lekker op een catamaran hebben gezeten die ons naar mooie snorkelplekjes bracht een waar we een lekkere lunch hebben gehad. Helaas moest ik tijdens deze twee weken ook gewoon werken dus heb ik een aantal dagen moeten werken. Maar gelukkig hadden ze me 7 dagen vrij gegeven. In die 7 dagen hebben we ook een jetski tour gedaan, dit was ook een spectaculaire tour 4 uur lang op een jetski zitten op open zee met 70 kilometer per uur gemiddeld, stuiterent over de golven. En ja mem heft het ook gedaan. Ook was heit jarig tijdens hun vakantie en wat is nou een mooier cadeau dan 2 mooie duiken maken op je verjaardag in het carribische gebied. Het waren echt twee fantastische duiken, waar we haaien, roggen, schilpadden, lobsters en veel mooie schollen vissen hebben gezien. Helaas was ik de laatste 2 dagen van hun 'echte' vakantie ziek. Die vakantie werd voor hen nog 2 dagen langer door het kappote vliegtuig van KLM, dus inplaats van 1X afscheid nemen moest ik dat 3x doen. De afgelopen 2 weken waren echt heel leuk, veel lekkere restaurantjes bezocht en lekker gerelaxed. Maar ook ik moet eerlijk zijn dat ik het nu ook wel lekker vind dat ze weer terug in NL zijn, nu kan ik weer mn eigen leven leiden die ik de weken voordat ze er waren had. Gelukkig ga ik pas over 7 weken weg, helaas gaat de tijd wel heel snel :( ook nog eens 7 weken waar ik heel hard aan de bak moet voor m'n studie. Maar dat gaat me allemaal lukken. Zal jullie snel weer een bericht sturen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marije

Actief sinds 31 Aug. 2014
Verslag gelezen: 867
Totaal aantal bezoekers 2408

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn avontuur op Sint maarten

Landen bezocht: