Mijn eerste dagen op sint Maarten - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Marije Zandstra - WaarBenJij.nu Mijn eerste dagen op sint Maarten - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Marije Zandstra - WaarBenJij.nu

Mijn eerste dagen op sint Maarten

Blijf op de hoogte en volg Marije

01 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Craigavon

Na afscheid te hebben genomen van m'n familie en al m'n lieve vrienden vertrok ik vrijdagochtend om 5 uur met mn ouders richting Amsterdam. De stad dat voor mij vroeger al als een wereldreis leek, ging ik daar nu alleen heen om naar Schiphol te gaan. Om vanaf hier m'n reis te beginnen naar het, zo zeggen veel mensen, het fantastische eiland Sint Maarten. Waar ook daar afscheid genomen moest worden van mijn allerliefste ouders, m'n broer, tante en een vriendinnetje, wat me zoals verwacht toch wel zwaar viel. Maar achja wat is nou 5 maanden van huis.

Na de doaune te hebben gepasseerd en natuurlijk nog wat dingetjes te hebben gekocht, stapte ik in het vliegtuig, om plaats te nemen bij het raam, altijd leuk! Het was een hele fijne vlucht waar ik de nodige films heb bekeken en wat heb geslapen.

Aangekomen op Sint Maarten moest ik even wachten voordat mn taxi arriveerde, maar met dit klimaat; zon, wind en warmte is dat totaal niet erg. Toen de taxi arriveerde, zijn we meteen door gereden naar een groothandel op de route, waar m'n baas me vertelde dat ik alles mocht kopen wat ik wilde voor in m'n slaap kamer en badkamer. Dit was heel gek! Na te hebben betaald reden we door naar m'n verblijf voor de komende 3 a 4 weken tot dat ik een andere woning heb gevonden. M'n kamer is heel fijn, met een eigen douche en wc.

De avond dat ik aankwam heb ik lekker een filmpje gekeken en heb ik voor de rest lekker geslapen tot de volgende ochtend. 7:15 ging de wekker om vervolgens naar m'n stage plek te rijden. Waar ik meteen mee mocht doen aan een zeilwedstrijd, wat heel vet was. Wel een fijne gedachte dat ik dat de komende maanden mag gaan doen.

Zondag was een vrije dag omdat het voor het bedrijf nog laag seizoen is. Dit was dus het perfecte moment om met een collega het hele eiland rond te tourren. Het is een fantastisch mooi eiland. Ben er alleen in een korte periode wel achter gekomen dat het heel belangrijk is om dingen te ondernemen, zodat m'n hersenen niet op hol kunnen slaan. Ik mis thuis wel, maar als je bedenkt dat ik hier nog maar 2 dagen zit is dit misschien helemaal nog niet zo gek, hihi.

  • 04 September 2014 - 08:07

    Janneke:

    Super leuk Marije! Dikke kus

  • 04 September 2014 - 15:40

    Christina, Sven En Sanne:

    Wat leuk om jouw verhalen hier te lezen!
    Houd ons maar goed op de hoogte van alles!

    X Chris, Sven en Sanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marije

Actief sinds 31 Aug. 2014
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 2412

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn avontuur op Sint maarten

Landen bezocht: